Fit Javítsa a szexuális életét

0
1090

Tudjuk, hogy a testmozgásnak rengeteg előnye van-építő erő, jobban alszik, kevésbé stresszel. Jó érzés fittnek lenni, nem? De ha szüksége van egy másik ok, hogy rámpa fel a fitness játék, ez kell csinálni: jobb szex! Így van, vedd úgy, hogy a szexuális életed felpörgette azt a fittert, akivé váltál. Fontos megjegyezni, hogy fittnek lenni mindenki számára más érzés. Nem a külsőről vagy a méretről van szó, hanem az egészségről és az erősségről. Szóval dobj ki minden előítéletet az ablakon, és készülj fel az izzadásra, hogy a hálószobád perzselődhessen. Legyen szó közvetlen becsapódásról (hello, Kegels!) vagy hatásai finomabb, rendszeres testmozgás kínál egy sor szexnövelő mentális és fizikai előnyöket.

Csökkenti a stresszt. Semmi sem öli meg jobban a hangulatot, mint arra gondolni, hogy a munka halmozódik fel, a gyerekek és a háziállatok, hogy kell vigyázni, vagy a házimunkát, hogy meg kell tenni. Tudjuk, hogy a testmozgás segíthet orvosolni ezt-a fizikai aktivitás termel endorfinokat, egy csoport hormonok, amelyek úgy viselkednek, mint egy természetes fájdalomcsillapító -, hogy úgy érzi, boldogabb. És ha boldogabb vagy, a szexualitásod biztos jót fog tenni. Növeli az önbecsülést. A rendszeres testmozgástól jobban érzed magad, és ez a hálószobát jelenti.

A testmozgás agresszívebb lehet a szex szempontjából

Egy régebbi tanulmány az Emberi Szexualitás elektronikus naplójából megállapította, hogy azok, akik gyakorolnak, sokkal valószínűbb, hogy pozitívan látják magukat, és úgy érzik, hogy szexuálisan kívánatosabbak. Ez növelheti a vérkeringést és a véráramlást. Amikor gyakorolja a szív gyorsabban összehúzódik, növeli a sebességet, amellyel a vér kering a szervezetben. A jó keringés növelheti az érzést, ahol a leginkább számít — és ha pénisze van, még a merevedési zavar (ED) kockázatát is csökkentheti. Bár számos dolog hozzájárulhat ED, ez végül akkor fordul elő, ha a vér nem tud utazni a pénisz hatékonyan.

Ez gyakoribb és intenzívebb orgazmushoz vezethet. Ha rendszeresen edz, nagyobb az esélye, hogy erősebb a magja, a medencefenék és a lábizmai, mint ha üledékes lenne. Minél erősebbek ezek az izmok különösen a medencefenék -, annál intenzívebb lehet az orgazmus. Milyen gyakorlatokat tud tenni, hogy növelje az állóképességet és az érzést?Ha már aktív, előfordulhat, hogy néhány lépés a jelenlegi rutin már biztosítja ezeket a szexi előnyöket végig. Az alábbiak közül egy vagy több hozzáadásával növelhető az állóképesség és az érzés.

Kegel. Ez a kismedencei talajgyakorlat erősíti az izmokat az alsó részen, segíti a húgyhólyagot és a bél szabályozását, valamint javítja a szexuális funkciókat. Híd. Erősítsd meg a térdizmaidat, a fenekedet és a medencecsontot egy híddal, ami segít, hogy egyre erősebben és hosszabban told. Guggolj le. Az erősebb lábak szórakoztatóbbak a hálószobában. Célozz a combodra, a térdedre és a fenekedre guggolással. A medencecsontodat is eltalálják. Kitörés. A lüktetések a lábaidra céloznak, és elősegítik a stabilitást-jó dolog, ha kreatív akarsz lenni a lepedők között. Fekvőtámasz. Főleg a felsőtest erősségének kiépítése, a fekvőtámaszok segítségével könnyedén támogathatja saját testsúlyát, és magabiztosan próbálhatja ki a fejlett pozíciókat.

Építsd fel az exkluzivitást, az erőt és a hatalmat, és mindez a szexuális élet javára szolgál.

Béka ugrás. Plyometrikus gyakorlatok, mint a béka ugrik megköveteli az izmokat, hogy kifejtse a maximális erőfeszítést egy nagyon rövid idő alatt. Robbanékonyságot, erőt és erőt építenek, és mindez a szexuális életetek javát szolgálja. Deszka. A teljes testmozgás nagy épület átfogó erő és stabilitás, a deszka is segít, hogy támogassa a saját testsúlyát. Ön is dolgozni az egyensúly, amely segít tartani ezeket az instabil pozíciókat könnyebb. A szex testmozgásnak számít? A szexuális aktivitás határozottan kemény munkának tűnhet, különösen, ha bonyolult pozíciókat tartasz.

És bár a tested bármilyen módon is előnyös az egészségednek, van néhány rossz hírünk-a szexuális aktivitás nem egy hatalmas kalóriaégő. Egy 2013-as tanulmányi forrás 21 Heteroszexuális párt nézett meg a 20-as éveik elején, nyomon követték az energia kiadásokat edzés és szexuális tevékenység közben. Az eredmények azt mutatták, hogy az egészséges résztvevők átlagosan 3,6 kalóriát égettek el percenként a szexuális tevékenység során. Szóval, amíg úgy érzed, hogy lefutottál egy maratont a végén, esélyes, hogy csak 50 kalóriát égetsz el 10-15 perc pénisz-hüvelyi szex közben. Bár több kutatásra van szükség, ez az adat valószínűleg hasonló más típusú nem.

Milyen szexpozíciókat lehet próbálni, hogy egy edzés? Ha fel akarod emelni a hálószobai időkből származó verejtéktőkét, rengeteg lehetőséged van.Bár a következő lépések gyakran társított pénisz-in-vagina szex, akkor is ad ez egy go az ujjakkal, vagy egy pálca játék, kapcsolja fel a belépési pont, vagy forego penetráció teljesen javára egy kis bump and grind. Guggolás. Ez a lábégés pont az, aminek hangzik. Ehhez a giving partner feküdt a hátukon, hogy a fogadó partner csatlakozhat egy guggoló helyzetben. A felső partner pihentetheti a kezét az alsó partner mellkasán, vagy dőljön hátra kissé, hogy segítsen fenntartani a stabilitást, miközben pattog.

Gyakorlat-esztergálás-sex-helyzetben

Ha a lábak elfáradnak, lépjen a hagyományos lovagló pozícióba váltás egy guggolás egy térdelő póz. Lotus! Ehhez az intim lépés, az adakozó partner ül keresztbe lábú az ágyon vagy a padlón. A fogadó partner ül az adakozó partner ölében, szemtől szemben, a lábukat szorosan a dereka köré tekerve. Aztán öleljétek át egymást, ölelkezve és őrölve, amíg mindketten elégedettek nem lesztek. Kitörés. Látsz egy trendet? Ez a testmozgás-fordult-sex-position határozottan több móka, mint a reps az edzőteremben! Ahhoz, hogy ez egy próbát, a fogadó partner kell felvenni a lunge pozíció tetején a giving partner.

A felső partner egyik lábát 90 fokos szögben kell behajlítani-mint egy kitörés-az alsó partner középvonala mellett elhelyezett lábbal. A másik lábat meg kell hosszabbítani az alsó partner lábai között. Innen, az alsó partner lehet tolóerő vagy őrölni felfelé. Elnök. Képzeld el a lótusz pozíciót, majd adj hozzá egy széket. Lehetővé teszi, hogy az adakozó partner maradjon ülve ad nekik egy nagyon szükséges szünetet, de a fogadó partner lesz, hogy vegye fel a laza. Ahhoz, hogy a legtöbbet a ugrál, a fogadó partner kell zárójel ellen az adakozó vállára, vagy tartsd vissza a székre, támogatása.

Felfüggesztett kongresszus. Bár a giving partner végzi a nehéz emelést, a vevőkészülék a karjára, a magjára és a combjára támaszkodik, hogy segítsen fenntartani a pozíciót. Amikor az adakozó partner stabil állásban van, a vevőkészülék a kezét az adóvevő nyaka köré tekeri, és felugrik, hogy a lábát az adóvevő dereka köré tekerje. Az adakozó partner a kezeivel irányíthatja a felső partner csípőjét, ahogy oda-vissza mozognak.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here