Az időszakos böjt bizonyítottan gyors fogyás

0
1210

Alternatív-nap, időkorlátozott vagy módosított böjt minden módja annak, hogy elkerüljék vagy drasztikusan korlátozza az élelmiszer-bevitelt, és segíthet az emberek csapdába esett yo diéta ciklus, de nem mindenki számára-lásd a három alternatív módja annak, hogy lefogy. Sok vallás évszázadok óta fogadja el a lelki gyakorlat szakaszos böjt, népszerűsítve, mint egy út a megvilágosodás. Ramadán idején, az iszlám holdnaptár kilencedik hónapjában, a figyelő muszlimok csak hajnal előtt és naplemente után esznek 30 napig. A 80/20 szabály igaz, amikor a fogyás? Hong Kong naturopath azt mondja, igen. Az utóbbi időben, böjt tapasztalt egy visszatérés, mint egy eszköz, hogy lefogy. Támogatja a köszvény szakaszos böjt, mint egy módja annak, hogy jobb egészség ez segíthet vedleni, izmokat építeni, csökkenti a kockázata a cukorbetegség, kardiovaszkuláris betegség, sőt meghosszabbítja az életét.

A szakaszos koplalás jellemzően azt jelenti, hogy szándékosan kerüli vagy drasztikusan korlátozza a kalóriákat egy vagy két napon egy héten, miközben más napokon normálisan eszik. Sok ember számára a diéta, amely magában foglalja a kis mennyiségű élelmiszer, még a böjt nap, lehet, hogy könnyebb követni, mint egy igazi gyors. Különböző koplalási protokollok közé tartozik:

A böjt alternatív napjai

Alternatív napos böjt, mint az Eszem Megáll Enni program előírja, váltakozó napokon a fogyasztó ételek vagy italok, amelyek nem a kalória a töltött napok eszik, iszik rendesen. A módosított éhgyomri protokollok, mint például az 5:2 vagy 4:3, a szokásos heti két vagy három nem egymást követő napon csak 20-25%-át fogyasztják, és a többi öt vagy négy napon belül megeszik a szokásos napi követelményeket. Az időkorlátozott koplalás, mint például.

Lean Gyarapodás, lehetővé teszi az ételek és italok fogyasztását meghatározott időintervallumokon belül a nap folyamán, ami rutinszerű éhgyomri időszakokat idéz elő. Wesley Lee személyi edző nyolc hónappal ezelőtt időszakosan böjtölt, és azóta ő aratja le a babérokat. Fotó: Jonathan WongPersonal trainer Wesley Lee vett fel szakaszos böjt nyolc hónappal ezelőtt, és ő aratta le az előnyöket azóta. Fotó: Jonathan Wong
Wesley Lee személyi edző nyolc hónappal ezelőtt időszakosan böjtölt, és azóta ő aratja le a babérokat. Fotó: Jonathan Wong. Sok vallás évszázadok óta fogadja el a lelki gyakorlat szakaszos böjt, népszerűsítve, mint egy út a megvilágosodás.

A böjt megtapasztalta a fogyás eszközét

Ramadán idején, az iszlám holdnaptár kilencedik hónapjában, a figyelő muszlimok csak hajnal előtt és naplemente után esznek 30 napig. A 80/20 szabály igaz, amikor a fogyás? Hong Kong naturopath azt mondja, igen. Az utóbbi időben, böjt tapasztalt egy visszatérés, mint egy eszköz, hogy lefogy. Támogatja a köszvény szakaszos böjt, mint egy módja annak, hogy jobb egészség: ez segíthet vedleni, izmokat építeni, csökkenti a kockázata a cukorbetegség, kardiovaszkuláris betegség, sőt meghosszabbítja az életét. A szakaszos koplalás jellemzően azt jelenti, hogy szándékosan kerüli vagy drasztikusan korlátozza a kalóriákat egy vagy két napon egy héten, miközben más napokon normálisan eszik. Sok ember számára a diéta, amely magában foglalja a kis mennyiségű élelmiszer, még a böjt nap, lehet, hogy könnyebb követni, mint egy igazi gyors.

Ha súlyos kalória korlátozás nem az Ön számára, egy másik lehetőség, hogy korlátozza az idő, amelyben eszik minden nap. Fotó: Shutterstock. Ha súlyos kalória korlátozás nem az Ön számára, egy másik lehetőség, hogy korlátozza az idő, amelyben eszik minden nap. Fotó: Shutterstock. Különböző koplalási protokollok közé tartozik. Alternatív napos böjt, mint az Eszem Megáll Enni program előírja, váltakozó napokon a fogyasztó ételek vagy italok, amelyek nem a kalória a töltött napok eszik, iszik rendesen.

Módosított éhomi rendek, mint például az 5: 2 vagy 4: 3, magában eszik csak 20-25 százaléka az egyik szokásos igényeinek két vagy három nem egymást követő napon egy héten–, és eszik a szokásos napi követelmények a másik öt vagy négy nap. Frissítések letöltése közvetlenül a Beérkezett üzenetek mappába. Feliratkozás. A regisztrációval Ön elfogadja a T&C-t, valamint az Adatvédelmi szabályzatot. Az időkorlátozott koplalás, mint például a Lean Gyarapodás, lehetővé teszi az élelmiszer – és italfogyasztást meghatározott időablakokon belül a nap folyamán, ami rutinszerű éhgyomri időszakokat idéz elő.

Keresse meg a könnyebb alternatív napi böjtöt

Hongkongers tévesen úgy vélik, a rossz étrend nem az elsődleges oka az elhízás. Néhány úgy találja, alternatív napi koplalás könnyebb, mint a kalória minden nap csökkentése, mert kevesebb nap, amikor önfegyelemre van szükség. Néhány ember át tudja vészelni a böjt nap tudva, hogy a takarmány nap úgy érzik, újratöltve újra. Csökkentett kalóriatartalmú étrenddel, általában mindig éhesek. Böjt kínál egy másik lehetőség az emberek fogott a yo-yo diéta ciklus. Ők mentesülnek a stressz, hogy ki kell találni, hogy mit enni nem pedig, hogy. Wesley Lee személyi edző nyolc hónappal ezelőtt időszakos böjtölést kezdett.

Regeneráltam a testemet az igazi működésére, lefogytam, megnöveltem az agyműködésemet, és javítottam a fizikai teljesítményemen” – mondja Lee. Képes nehezebb súlyokat emelni, és több repetát produkálni, növelte a képességét, hogy összpontosítson, és a mentális állóképességét, hogy megbirkózzon a munkával és az élettel problémákkal. Elfogadja az “5: 2 diéta”. Két böjtölő napján, a pihenőnapján, körülbelül a negyedét eszi annak, amit egy átlagos napon megenne, körülbelül 750 kalóriát, ami főleg friss zöldséget, proteinnel dúsított smoothie-t vagy zöldlevet, és egy csésze csepegtetett kávét tartalmaz.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here